POSTUP REKLAMACE

Pro rychlou a úspěšnou reklamaci si prosím připravte následující podklady:


1. fotografii výrobního štítku ohřívače ( nachází se na spodní straně zařízení nebo napravo dole z boku)

2. vyplněný záruční list ( pokud máte) 

3. doklad o koupi - faktura, paragon  ( kvůli datu nákupu) 


Poté vše vložte to zprávy ideálně na whatsapp 

tel. 608 970 700  a zároveň napište své jméno a adresu


pokud nepoužíváte whatsapp, odešlete vše pomocí textové zprávy (sms) či volejte v případě nejasností či dotazů




 

Po nahlášení požadavku se s vámi technik spojí a dohodne termín návštěvy. 

V žádném případě sami neprovádějte sami opravu a demontáž zařízení.  Hrozí tak zánik záruky na vaše zařízení. 


Váš text začíná právě zde. Klikněte a můžete začít psát. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem.

příklad výrobního štítku